کتاب حاضر حاصل پژوهشی در دانشگاه هاروارد است که توسط پروفسور رمیر با عنوان "فاجعه آموزشی: یادگیری و آموزش در دوران پاندمی کوئید ۱۹" تالیف و جهت استفاده عموم به کرسی یونسکو ارسال شده است.
در این کتاب میخوانیم علی رغم اینکه پاندمی کوئید ۱۹ موجب انقطاع آموزش شد اما نوآوریهای فناورانه بی سابقه ای را ایجاد کرد. دانشجویان و دانش آموزان گرچه در جایگاه یادگیرنده قرار داشتند اما خود به موتور حرکت این نظام مبدل شدند و با راه حلهای خلاقانه به اجرا و ادامه کلاسها کمک کردند.
این کتاب حاصل ده پژوهشی است که توسط دانشجویان رشته تحلیل سیاستی آموزش و پژوهش در مقطع تحصیلات تکمیلی انجام شده است.
کلیدواژه ها: پروفسور رمیر | فاجعه آموزشی | یادگیری و آموزش | پاندمی | کوئید 19 |
دفعات مشاهده: 696 بار |
دفعات چاپ: 178 بار |
دفعات ارسال به دیگران: 0 بار |
0 نظر