وظایف:
• اجرای خطمشی مؤسسه در امور اداری و مالی و مراقبت در حفظ و رعایت مقررات اداری و مالی
• تأمین احتیاجات پرسنلی و خدماتی مؤسسه
• انجام امور مالی و حسابداری و رسیدگی به محاسبات مالی و تهیه گزارشهای مالی
• تهیه و تنظیم طرحها و برنامههای تشکیلاتی مورد نیاز
• تهیه و تنظیم بودجه سالانه مؤسسه
• تأمین امور رفاهی کارکنان
• انجام امور استخدامی و پرسنلی
• پیشبینی و تأمین تجهیزات و تسهیلات مورد نیاز
• اجرای قوانین و مقررات و آیین نامه های استخدامی
• اقدام در مورد خریدهای مؤسسه
• انجام امور خدماتی عمومی، و تعمیراتی و حفظ و نگهداری و حراست از اموال، تأسیسات و ساختمانهای مؤسسه
• انجام سایر امور محوله
|