پیام خود را بنویسید
 

نتایج مشارکت اول

 | تاریخ ارسال: 1402/5/8 | 
پیرو رأی گیری الکترونیکی صورت گرفته در خصوص "میزان رضایت از سامانه جامع کارکنان موسسه" که به صورت الکترونیکی در بازه زمانی ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ الی ۱۴۰۱/۰۸/۱۴ در سامانه نظرسنجی الکترونیکی موسسه برگزار گردید، نتایج حاصله بعد از اخذ ۵۸ نظر به صورت نمودار ذیل قابل ملاحظه می باشد.  
با توجه به داده های ثبت شده، از ۵۸ نفر افرادی که در این رأی گیری شرکت کردند، در مورد شاخص میزان دسترسی پذیری اکثر افراد دارای رضایتمندی زیاد و خیلی زیاد بوده اند که این موضوع نشان دهنده این است که این شاخص در این سامانه به خوبی پیاده سازی شده است.
در مورد شاخص سهولت کار با سامانه، هیچکدام از شرکت کنندگان رضایت خیلی کم نداشته اند و ۷۷/۵۹ درصد از آنها از نحوه پیاده سازی این شاخص در سامانه رضایت کامل داشته اند.
در شاخص کاربرپسند که بیشتر به علایق شخصی افراد اشاره دارد، ۵/۱۷ درصد استفاده کنندگان از سامانه از کاربرپسند بودن آن ناراضی بوده اند و مابقی افراد رضایت نسبی یا کامل داشته اند.
شاخص میزان سرعت نمایش صفحات هم با اقبال خوبی روبرو گشته است. وجود این نتایج در این شاخص که هم به سرعت اینترنت استفاده کنندگان و هم به نحوه پیاده سازی سامانه ارتباط دارد نشان دهنده این است که هر دو به خوبی مکمل هم بوده اند.
شاخص آخر که به نوعی نشان دهنده میزان توقعات از کارایی این سامانه می باشد نیز نشان می دهد که رضایت متوسط رو به بالا وجود دارد که این مسئله تصدیق کننده لزوم اضافه شدن قابلیت های ویژه جهت استفاده کاربران از آنها می باشد. 

بر این اساس قابلیت های دیگری از جمله تقویم کاری و رزرو هتل و مهمانسراهای دارای قرارداد نیز در درست اقدام می باشد.