صفحه اصلی
معرفی
محورهای کنگره
نشستهای تخصصی
اعضای کمیته علمی
کنگره آموزش مهارتی و نیازمحور
موسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی
مطالب پایگاه
اتوماسیون اداری و مکاتبات
سامانه رفاهی
سامانه احکام
سامانه پژوهشی
سامانه سهام
سامانه همایشها
سامانه پیمایش دانش آموختگان
سامانه مسئولیت اجتماعی
پست الکترونیک قدیمی
پست الکترونیک جدید
سامانه جلسات آنلاین موسسه
کتابخانه دیجیتال
سامانه تیکتینگ
اتوماسیون اداری و مکاتبات
سامانه رفاهی
سامانه احکام
سامانه پژوهشی
سامانه مدیریت اطلاعات پژوهشی
سامانه سهام
سامانه پیمایش دانش آموختگان
سامانه همایشها
سامانه مسئولیت اجتماعی
کتابخانه دیجیتال
ورود خودکار
بازیابی رمز عبور
کنگره آموزش مهارتی و نیازمحور
محورهای کنگره
محورهای کنگره
مطالعات نظری و بنیادی:
◄ چیستی آموزش مهارت محور
◄ چرایی آموزش مهارت محور
◄ مبانی نظری و مفهومی آموزش مهارت محور
◄ چالشها، موانع و مشکلات آموزش مهارتی در ایران
◄ جایگاه آموزشهای نیاز محور در گام دوم انقلاب اسلامی وسندتحول دولت مردمی
◄ آسیبشناسی آموزشهای هدفمند، مهارتی و نیاز محور
◄ جایگاه آموزشهای مهارتی ونیاز محور در برنامههای قبلی و آتی توسعه کشور
مطالعات تطبیقی:
◄ مطالعه تطبیقی سیاستها و برنامههای آموزش عالی هدفمند ومهارتی ونیازمحوردر کشورهای مختلف جهان و مقایسه آن با ایران
◄ شیوههای آمادهسازی دانشجویان برای ورود به دنیای کسب و کار
◄ مهارتآموزی در رشتههای علوم پایه و علوم انسانی
◄ تحلیل وضعیت آموزش عالی مهارتی قبل و بعد از انقلاب اسلامی
آموزش و برنامه درسی:
◄ تلفیق آموزش عالی مهارتی با آموزشهای نظری
◄ آموزش باز، آموزش پودمانی، آموزش حین کار، آموزش مادامالعمر
◄ ویژگیهای برنامه درسی هدفمند ومهارتی در آموزش عالی
◄ روشهای بازآموزی استادان و مربیان در آموزش عالی مهارتی
◄ شیوههای سنجش و ارزشیابی در آموزش عالی مهارتی
الزامات و اقتضائات:
◄ ساختار مناسب سازمانی برای توسعه آموزش عالی مهارتی در کشور
◄ نظام پایش و ارزیابی کیفیت و اثربخشی آموزشهای مهارتی
◄ مهارتهای آینده، مشاغل آینده و آینده مشاغل مهارتی
◄ نظام ملی صلاحیت حرفه و آموزشهای مهارتی
◄ فرصتهای نوظهور در بازار کار و آموزشهای مهارتی (اقتصاد دیجیتال، متاورس، کار منعطف و ترکیبی و ...)
◄ تدوین اطلس ذینفعان و نظام مسائل آموزش عالی هدفمند، مهارتی و نیاز محور
دریافت بروشور محورها
کلیدواژه ها:
محورهای کنگره |
دفعات مشاهده: 662 بار |
دفعات چاپ: 69 بار
| دفعات ارسال به دیگران: 0 بار |
0 نظر
سایر مطالب این بخش
|