شماره ۱۰۴ فصلنامه علمی پژوهشی پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی به صاحب امتیازی موسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی منتشر شد.
به گزارش روابط عمومی موسسه این فصلنامه با مدیرمسئولی دکتر علی باقر طاهری نیا، سردبیری دکتر مقصود فراسخواه و مدیریت داخلی دکتر سید اسماعیل موسوی با درجه علمی پژوهشی منتشر و در این شماره از فصلنامه مقالات زیر منتشر شده است:
• طراحی و اندازه گیری شاخص ترکیبی سرمایه انسانی از نوع آموزش تالیف شهرام مصلی، علیرضا امینی، غلامرضا گرایی نژاد، علی اکبر خسروی نژاد
• مدلسازی ساختاری – تفسیری راهبردهای تحقق مأموریت آموزش در دانشگاه کارآفرین و جامعه محور تالیف مژگان سمندرعلی اشتهاردی
• شناسایی و تبیین بایسته های راهبرد یاددهی – یادگیری بدیعه پردازی، متناسب با ویژگیهای نسلی دانشجویان در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ تالیف احمد ابراهیمی، سیدابراهیم میرشاه جعفری، علی ربانی خوراسگانی
• سیاستگذاری آموزش عالی و کالایی سازی دانش در دهه ۸۰ شمسی تالیف روح الله قاسمی، سارا یوسفی خواه
• بررسی نگرش دانشجویان به آموزش الکترونیکی؛ مورد مطالعه دانشکده زبانها و ادبیات خارجی دانشگاه تهران تالیف سوده اقتصاد، مرضیه مهرابی
• طراحی و اعتبارسنجی الگوی ارزیابی مرشدیت سازمانی در نظام آموزش عالی کشور تالیف امین آبزن، شهرام حافظی، عبدالخالق غلامی
• شناسایی و تبیین ابعاد مؤثر بر دورکاری هوشمند؛ مدل کاری انعطاف پذیر در دوران بحران بیماری کووید ۱۹ و فراتر از آن تالیف ساناز شفیعی، علی شاه نظری درچه
• آثار و پیامدهای دانشگاه عملکردمحور از دیدگاه حامیان و منتقدان؛ فراترکیب کیفی تالیف ضرغام فرامرزی نیا، حمید فرهادی راد، یدالله مهرعلیزاده، رحمت الله قلی پور سوته
• بررسی وضعیت موجود و مطلوب آزادی علمی در نظام آموزش عالی ایران تالیف صمد ایزدی، یوسف عالیپور، ابراهیم صالحی عمران، حجت صفار حیدری
این شماره از مجله در ۳۰۰ صفحه و به بهای سیصد هزار ریال در دسترس علاقمندان می باشد.
دفعات مشاهده: 57 بار |
دفعات چاپ: 6 بار |
دفعات ارسال به دیگران: 0 بار |
0 نظر