مطالب پایگاه
|
«مسئولیت استاد دانشگاه در مقابل جامعه علمی؛ کنش روزی تعالی بخش» طرح شده در نشست سیزدهم «مطالعات آموزش عالی ایران: تجربه زیسته دانش پژوهان» توسط دکتر زهرا گویا، استاد دانشگاه شهید بهشتی | |||
|
||||
|
«توسعه رابطه نظام دانایی و تصمیم گیری در ایران؛ هم افزایی خبرگان علمی و اجرایی» طرح شده در نشست چهاردهم «مطالعات آموزش عالی ایران: تجربه زیسته دانش پژوهان» توسط دکتر رضا مکنون، دانشیار دانشگاه صنعتی امیرکبیر | |||
|
||||
|
«موقعیت آسیب زای آموزش دانشگاهی در ایران؛ استاد پرمشغله و دانشجوی بی انگیزه» طرح شده در نشست دوازده مطالعات آموزش عالی ایران، تجربه زیسته دانش پژوهان توسط دکتر مصطفی عماد زاده، استاد دانشگاه اصفهان | |||
|
||||
|
«دانشگاه و انسان دانشگاهی مسأله شناس» طرح شده در نشست اول «مطالعات آموزش عالی ایران: تجربه زیسته دانش پژوهان» توسط دکتر نعمت الله فاضلی، استاد پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی | |||
|
||||
|
«یادگیری: پیشران کیفیت دانش پژوهی استادان دانشگاه» طرح شده در نشست هشتم «مطالعات آموزش عالی ایران: تجربه زیسته دانش پژوهان» توسط دکتر علی اکبر سیاری، استاد دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه شهید بهشتی | |||
|
||||
|
«درک علم مدرن، مستلزم توسعه اجتماعات علمی» طرح شده در نشست نهم «مطالعات آموزش عالی ایران: تجربه زیسته دانش پژوهان» توسط دکتر رضا منصوری، استاد دانشگاه صنعتی شریف | |||
|
||||
|
«حلقه مفقوده مدیریت دانشگاهی در ایران؛ ذینفع مداری» طرح شده در نشست دهم «مطالعات آموزش عالی ایران: تجربه زیسته دانش پژوهان» توسط دکتر پرویز ساکتی، عضو هیأت علمی بازنشسته دانشگاه شیراز | |||
|
||||
|
«سکوت زدایی در موقعیت آموزش و یادگیری دانشگاهی» طرح شده در نشست یازدهم «مطالعات آموزش عالی ایران: تجربه زیسته دانش پژوهان» توسط دکتر گلنار مهران، استاد دانشگاه الزهرا | |||
|
||||
|
«حلقه مفقوده دوره های تحصیلات تکمیلی در ایران؛ تناسب و تعامل مداوم و پویا میان عاملان علمی و مدیریتی» طرح شده در نشست هفتم «مطالعات آموزش عالی ایران: تجربه زیسته دانش پژوهان» توسط دکتر یوسف ثبوتی، موسس و استاد دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان | |||
|
||||
|
طرح بحث «شروط کنش میان رشته ای در آموزش عالی؛ خلاقیت، مساله محوری و کنش ارتباطی» در نشست ششم «مطالعات آموزش عالی ایران: تجربه زیسته دانش پژوهان» توسط دکتر مقصود فراستخواه، استاد موسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی | |||
|
||||
|
یکی از محورهای زیست دانش پژوهی دکتر محمود مهر محمدی، استاد دانشگاه تربیت مدرس در نشست پنجم از مجموعه نشست های «مطالعات علم و آموزش عالی؛ تجربه زیست دانش پژوهان»؛ تقویت توانمندی آموزش پژوهی استادان دانشگاه به منظور برهوت زدایی از عرصه آموزش و یادگیری در آموزش عالی | |||
|
||||
|
«استقلال دانشگاه: پیشران تقویت مسئولیت پذیری و رشد نظام دانشگاهی» طرح شده در نشست چهارم «مطالعات آموزش عالی ایران: تجربه زیسته دانش پژوهان» توسط دکتر جعفر توفیقی، استاد دانشگاه تربیت مدرس و وزیر سابق وزارت علوم، تحقیقات و فناوری | |||
|
||||
|
«آموزش دانشگاهی وارونه؛ تجربه عملی مبنای ساخت دانش و یادگیری» طرح شده در نشست دوم «مطالعات آموزش عالی ایران: تجربه زیسته دانش پژوهان» توسط دکتر عباس بازرگان، استاد دانشگاه تهران | |||
|
||||