شماره ۹۹ فصلنامه پژوهش و برنامه ریزی در آموزش عالی منتشر شد

شماره اول از سال بیست و هفتم فصلنامه علمی پژوهشی "پژوهش و برنامه ریزی در آموزش عالی" منتشر شد.



به گزارش روابط عمومی موسسه در شماره ۹۹ این فصلنامه که به صاحب امتیازی موسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی و سردبیری دکتر مقصود فراستخواه منتشر می‌شود مقالات زیر به چاپ رسیده است:




 

  • از مدرسه تا دانشگاه؛ وحدت نظام آموزش در اندیشه کانت تالیف رضا ماحوزی
  • تأملی بر ویژگی­های اساسی مؤلفه های کلاس درس رهایی بخش در آموزش عالی تالیف علی اقبالی، اکبر صالحی، یحیی قائدی و علیرضا محمودنیا
  • واکاوی الزام ­های اجرایی دوره ­های برخط آزاد انبوه (موک) در دانشگاه پیام ­نور از منظر پداگولوژی تالیف سکینه اشرفی، حمیدرضا آراسته، حسن­ رضا زین­ آبادی و حسین عباسیان
  • واکاوی عوامل مؤثر بر رفتار بی اخلاقی پژوهشی در میان دانشجویان تحصیلات تکمیلی پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه رازی تالیف ناهید نورمحمدی و فرحناز رستمی
  • چارچوبی برای خودگردانی مالی در دانشگاه­ها؛ روش مدلسازی ساختاری – تفسیری (ISM) تالیف شادی روحانی و زهرا رشیدی
  • الگوی ترویج علم در ایران : یک مطالعه داده بنیاد تالیف اکرم قدیمی و الهه حجازی
  • بررسی رابطه میان تبادل دانش و تولید علم از دیدگاه اعضای هیئت علمی رشته علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه­ های دولتی تهران تالیف مرجان عرب، حمتی ­پور، زهره میرحسینی و احمد سعیدی 
این شماره از مجله در ۲۱۰ صفحه و به بهای سیصد هزار ریال در دسترس علاقمندان می باشد.
 

 

کلیدواژه ها: شماره اول سال 27 | فصلنامه 99 | 1400 |