۱ |
- Globalization And Higher Education From Theory to Action
|
|
۲ |
- Higher Education And Poverty Eradication: a Case Study of Iranian Higher Education Performance
|
|
۳ |
- آشنایی با نیاز و گام های پیش رو برای ترسیم نظام پاداش دهی و کارراهه اعضای هیأت علمی
|
|
۴ |
- بازکاوی آیین نامه استخدامی اعضای هیأت علمی دانشگاهها
|
|
۵ |
- بررسی گزارش دورهای ج.ا.ا.
|
|
۶ |
- بررسی تحلیلی انتخاب روسای دانشگاه ها و موسسه های اموزش عالی
|
|
۷ |
- برنامه راهبردی موسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی
|
|
۸ |
- تحلیل جمعیت شناختی پوشش آموزشی
|
|
۹ |
- تحلیلی بر اجرای برنامههای آموزشی در خصوص آشنایی با اصول و مبانی توسعه پایدار
|
|
۱۰ |
- تحلیلی بر بازنگری آیین نامه مدیریت دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی
|
|
۱۱ |
- تحلیلی بر سند فرایند تدوین احکام توسعه فناوری
|
|
۱۲ |
- توسعه سازمانی الگویی برای بهینه سازی
|
|
۱۳ |
- جامعه یاد گیرنده و برنامه درسی
|
|
۱۴ |
- راهنمای بازآرایی نظام پاداش دهی و کارراهه اعضای علمی
|
|
۱۵ |
- راهکارهای پیشنهادی برای کاهش و خودداری از دستبرد علم
|
|
۱۶ |
- کارگاه آموزش ملی مفاهیم و نظامهای جدید در زمینه یادگیری مادام العمر
|
|
۱۷ |
- مدیریت نهادهای تولید علم در ایران و جهان
|
|
۱۸ |
- مروری کندوکاوانه بر طرح حذف کنکور
|
|
۱۹ |
- مقدمه ای بر نمایه سازمانی وزارت علوم
|
|
۲۰ |
- نقد و نظری بر پیش نویس تصویر کلان اقتصادی برنامه پنجم افق چشم انداز
|
|
۲۱ |
- پیشنهادات - نقشه جامع علمی کشور
|
|
۲۲ |
- کندو کاوی در لایحه برنامه پنجم توسعه بخش علم و فناوری
|
|
۲۳ |
- کندوکاوی در پیش نویس برنامه همکاری بین گروه علم و فناوری هند و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ج.ا.ا
|
|
۲۴ |
- گذری بر پیش نویس گزارش عملکرد مؤسسه - ۱
|
|
۲۵ |
- گذری بر پیش نویس گزارش عملکرد مؤسسه - ۲
|
|
۲۶ |
- گذری بر آیین نامه پیشنهادی تشکیل شبکه معاونان پژوهشی و فناوری دانشگاه ها
|
|
۲۷ |
- گذری بر پذیرفتهشدگان دوره دکترای پژوهشمحور
|
|
۲۸ |
- گذری بر چهار ماده از مواد پیشنهادی برنامه ششم
|
|
۲۹ |
- گزارش بررسی عملکرد شورای عالی انقلاب فرهنگی و نقش آن در حوزه علم و فناوری
|
|
۳۰ |
- گزارش ملی آموزش عالی، تحقیقات و فناوری ج. ا. ا.
|
|